Wawel Service Otrzymał Perłę Krakowa w 3 Kategoriach

24.10.2018
Wawel Service Otrzymał Perłę Krakowa w 3 Kategoriach Wawel Service Otrzymał Perłę Krakowa w 3 Kategoriach
18 października w krakowskim Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK  odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Perła Krakowa.
W tegorocznej edycji Wawel Service wraz ze swoimi inwestycjami rywalizowało w dwóch kategoriach: Społeczna Odpowiedzialność oraz Smart City.
W obydwóch zdobyliśmy pierwsze miejsce. W pierwszej kategorii zwyciężyła inwestycja Piasta Park, która została nagrodzona za zastosowanie proekologicznych rozwiązań. Deweloper w ramach Piasta Park rozdawał kupującym oczyszczacze powietrza, dwa z nich trafiły również do sąsiedzkich przedszkoli.
W drugiej kategorii zwyciężyły Apartamenty Nowa Bonarka. Inwestycja została doceniona za takie innowacyjne rozwiązania jak: miejsca postojowe z ładowarkami do samochodów elektrycznych czy też stacje do pielęgnacji aut. Dodatkowym atutem jest zastosowanie innowacyjnej technologii Smart House, która pozwala na sterowanie urządzeniami w mieszkaniu za pomocą telefonu.
Dodatkowym wyróżnieniem dla Wawel Service jest nagroda, którą dostał prezes Wawel Service - Bogusław Maciaś, który otrzymał statuetkę Człowieka Roku 2018.
 
Nagrody przyznawali członkowie komisji konkursu: Jarosław Knap (redaktor naczelny miesięcznika „Małopolski Przegląd Nieruchomości” i członek zarządu Stowarzyszenia Budowniczych Domów i Mieszkań), Grzegorz Stawowy (Przewodniczący Komisji Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Miasta Krakowa), Piotr Krochmal (Prezes Instytutu Analiz Monitor Rynku Nieruchomości), Jakub Surówka (architekt) oraz Grzegorz Szlachetka (architekt).
 
Dziękujemy za uznanie i gratulujemy innym wyróżnionym!

Galeria

Masz pytania?
Zadzwoń, napisz

Godziny otwarcia
pon - pt: 09:00 - 17:00



T: (12) 376-72-48
E: 


Biuro sprzedaży
Wawel Service
Plac Na Groblach 21
31-101 Kraków

Napisz do nas, odpowiemy
x